Wysyłki zagraniczne prostsze dzięki aplikacji MyDHL+

Zwiększona ilość przesyłek w międzynarodowym e-handlu, jest ogromnym czynnikiem dla firm kurierskich do innowacyjności. Zadaniem aplikacji MyDHL+ jest uproszczenie procesu wysyłki zagranicznej. Obecnie międzynarodowy handel internetowy osiągnął dynamikę wzrostu, która jest rzadko spotykana na rynkach detalicznych.

MyDHL+

Według raportu przeprowadzonego przez firmę DHL Express, która jest światowym dostawcą ekspresowych przesyłek międzynarodowych, e-handel rozwija się w tempie 25 procent rocznie. W 2020 roku jego wartość będzie wynosiła 900 mld dolarów. Wymiana towarów, wynikająca z transakcji jakie są zawierane online, będzie wtedy odpowiadała za 22 procent całego rynku e-commerce.

MyDHL+

Potencjał dla sprzedawców

Zdaniem Edwina Osieckiego, prezesa ds. sprzedaży i marketingu w DHL Express :„ Pojawia się ogromna szansa dla sprzedawców. Na ten trend powinni zwrócić uwagę wszyscy sprzedawcy detaliczni, gdyż stwarza on dla nich niespotykaną na co dzień szansę globalnego rozwoju. Popyt będzie się stale zwiększał. Klienci kupując za granicą produkty premium, chętniej kierują się do sklepu oferującego dogodną, szybką i bezpieczną dostawę. ”

Do produktów, które najlepiej sprzedają się w e-handlu transgranicznym zaliczamy: elektronikę oraz ubrania. Ogromny potencjał kryje się w produktach do tej pory niedocenianych, takich jak: środki do pielęgnacji zwierząt, napoje, żywność, kosmetyki oraz sprzęt sportowy. Wszystkie te produkty, mają ukryty potencjał w segmencie premium. Aby wykorzystać ten kapitał, niezbędne są efektywne usługi kurierskie, które swoją wysoką jakość muszą udowodnić w warunkach narastającego popytu na dostawy transgraniczne.

Aplikacja, która ma pomóc

Aplikacja zaprezentowana przez DHL Express, z inteligentnym interfejsem, ma za zadanie usprawniać i przyspieszać proces nadawania wysyłek międzynarodowych. W tej chwili nadawca może przebrnąć przez cały proces wysyłki transgranicznej nieporównywalnie sprawniej niż dotychczas.

Aplikacja MyDHL+ jest dostępna dla wszystkich. Począwszy od globalnych korporacji, aż po osoby prywatne oraz małe firmy.

Jak komentuje Łukasz Janion, dyrektor ds. IT DHL Express Poland : „ Stworzyliśmy szybką i wydajną platformę wysyłkową, dzięki której nasi klienci mogą być jeszcze bardziej wydajni i poświęcić cenny czas i pieniądze na budowanie swojej firmy. MyDHL+ pomoże im zwiększyć produktywność i poprawić wydajność, a w konsekwencji z powodzeniem ułatwi prowadzenie handlu transgranicznego. ”

Co ważne przy projektowaniu aplikacji kierowano się między innymi informacjami zwrotnymi jakie uzyskano od klientów DHL Express.

Źródło: https://www.logistyka.net.pl/
Opracowała: Aleksandra Fila

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *